Number of the records: 1
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
SYS 71556689 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20201006130804.7 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002984432 020 $a 978-80-256-2159-2 $q (vázáno) : $c Kč 699.00 040 $a KLG001 $b cze $e rda 041 1-
$a cze $h eng 045 $a x1x9 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 658-051 $2 MRF 080 $a 659.19 $2 MRF 080 $a 659.1(091) $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Young, Miles, $d 1954- $4 aut $7 xx0222234 240 10
$a Ogilvy on advertising in the digital age. $l Česky 245 10
$a Ogilvy o reklamě v digitálním věku / $c Miles Young 250 $a První české vydání 264 -1
$a Praha : $b Svojtka & Co., s.r.o., $c 2018 300 $a 288 stran : $b ilustrace (převážně barevné), mapy, portréty ; $c 26 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Překlad z angličtiny Vlastimil Juppa 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 600 -7
$a Ogilvy, David, $d 1911-1999 $2 czenas $7 xx0025001 648 -7
$a 20. století $2 czenas $7 ch460558 650 -7
$a podnikatelé $z Spojené státy americké $y 20. století $2 czenas $7 ph124163 650 -7
$a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035 650 -7
$a internetová reklama $2 czenas $7 ph137256 650 -7
$a dějiny reklamy $2 czenas $7 ph553624 655 -7
$a monografie $2 czenas $7 fd132842 700 1-
$a Juppa, Vlastimil $4 trl 910 $a BOG001 $b N65213
Number of the records: 1