Number of the records: 1
Politický marketing
Signatura N45463; 32 (JAB) Author Jabłoński, Andrzej (Author) Title statement Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Another responsib. Kopeček, Lubomír, 1975- (Translator) Kopeček, Lubomír, 1975- (2) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Barrister & Principal, 2006 Phys.des. 203 s. : schémata, tabulky ; 23 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000283580 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings politologie politická kampaň marketing politika Keywords politologie * politický marketing * analýza politického trhu * politické strany * politické kampaně * volební kampaň * politické reklamy * lobbing * politická strategie * vytváření image * public relations * sborníky Form, Genre sborníky UDC 32 32.019.51 658.8 Database Knihy Note Poznámky pod čarou
Doslov: Lubomír KopečekBibliografie Audience Určeno širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy i nevládních organizací. Vhodné rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů Loading…
Number of the records: 1