Number of the records: 1  

Pan Kaplan má stále třídu rád

  1. Rosten, Leo Calvin, 1908-1997

    Pan Kaplan má stále třídu rád [zvukový záznam]. Díl 1-2 / Leo Rosten ; [překlad, úprava Antonín Přidal]. -- [Česko] : Radioservis, p2003. -- 2 zvukové desky (148:34) : digital, stereo ; 12 cm + 1 brožura (6 s.). -- Přeloženo z angličtiny. -- Natočeno v Českém rozhlase Brno 1996. -- Vydáno ve spolupráci s firmou Multisonic. -- V brožuře uvedeno: Český rozhlas Brno 2003. -- Kompaktní desky (DDD). -- Hudba Maxmilian Wittmann. -- Režie Antonín Přidal ; Dramaturg Pavel Minks ; Stereoscénář a zvuk Josef Daněk ; Záznam a střih Jitka Barešová ; Úprava a střih pro vyd. na CD a MC Antonín Přidal. -- Hrají Miroslav Donutil, Hyman Kaplan; Ladislav Lakomý, profesor Parkhill; Jaroslav Dufek, Gus Matsukas; Jiří Dušek, profesor Kraut; Arnošt Goldflam, Karl Firnsterwald; Jana Hlaváčková, profesorka Higbyová; Jana Janěková, profesorka Pflaumová; Jaroslav Kuneš, ředitel Robinson; Jiří Tomek, Norman Bloom; Ivana Valešová, Olga Tarnovská; Eva Hradilová, Zelda Moskowitzová; Gabriela Ježková, Róza Mitnicková; Monika Maláčová, Gina Caravellová; Jitka Škápíková, reportérka a hlasatelka. -- Summary: Americký autor ve svém románu líčí jazykové i jiné potíže žáků Večerní přípravné školy pro dospělé v New Yorku, zvláště pak potíže pana Kaplana. -- Translation of: O Kaplan! My Kaplan!. -- ISBN : Kč 261.00.
    I. Přidal, Antonín, 1935-2017 II. Přidal, Antonín, 1935-2017 III. Přidal, Antonín, 1935-2017 IV. Wittmann, Max, 1941-2011 V. Minks, Pavel, 1949- VI. Daněk, Josef VII. Barešová, Jitka VIII. Donutil, Miroslav, 1951- IX. Lakomý, Ladislav, 1931-2011 X. Dufek, Jaroslav, 1934-2011 XI. Kuneš, Jaroslav, 1939- XII. Dušek, Jiří, 1924- XIII. Tomek, Jiří, 1944- XIV. Goldflam, Arnošt, 1946- XV. Valešová, Ivana, 1948- XVI. Hlaváčková, Jana, 1942- XVII. Škápíková, Jitka, 1967- XVIII. Hradilová, Eva, 1938-2001 XIX. Janěková, Jana, 1978- XX. Ježková, Gabriela XXI. Maláčová, Monika, 1959-


    americká literatura * romány * večerní školy
    821.111(73)
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.