Number of the records: 1
Základy marketingu
Signatura N65050; 658 (KAR) Author Karlíček, Miroslav, 1979- (Author) Title statement Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Edition statement 2., přepracované a rozšířené vydání Publication Praha : Grada, 2018 Phys.des. 285 stran : ilustrace, portréty ; 24 cm Copy count 3, currently available 3, Access to Shelves 3 Track No. Location Sublocation Info 100000666940 Ústřední knihovna Volný výběr 100000718942 Bystrc Pobočky - volný výběr 100000667780 Husovice Pobočky - volný výběr Subj. Headings marketing marketingový výzkum marketingová komunikace produktový management Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 658.8:316.77 658.6 658.8:005.52 (048.8:082) Database Knihy Anotace První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe. Poznámky Medailony autora a spoluautorů
V tiráži uvedeno: Druhé vydání
PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy ISBN 978-80-247-5869-5 (brožováno) : Kč 298.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Loading…
Number of the records: 1