Number of the records: 1  

Marketing od A do Z

  1. SignaturaN59142; 658 (KOT)
    Author Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Title statementMarketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu... přeložila Hana Škapová]
    Another responsib. Škapová, Hana (Translator)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2003
    Phys.des.203 s. ; 25 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000556822Královo PolePobočky - volný výběr
    Marketing od A do Z
    NotePůvodně vydáno: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003
    Česko-anglický a anglicko-český slovník odborných výrazů
    Obsahuje bibliografii a rejstříky
    Určeno manažerům a profesionálním marketingovým pracovníkům
    Translation ofMarketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know
    ISBN80-7261-082-1 (váz.) : Kč 199.00
    EditionKnihovna světového managementu
    Ser.statement/add.entry Knihovna světového managementu
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.