Number of the records: 1  

Systems, institutional frameworks and processes for early identification of skill needs

  1. SYS71118785
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20240315153615.7
    008
      
    140821---------lu-|||||||||||||||||eng-d
    020
      
    $z 92-896-0391-7 $c Kč 150.00
    022
      
    $a 1562-6180
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 371.3
    080
      
    $a 373.5/.6+377.1/.3
    245
    00
    $a Systems, institutional frameworks and processes for early identification of skill needs / $c Olga Strietska-Ilina, Manfred Tessaring (eds)
    260
      
    $a Luxembourg : $b Office for Official Publications of the European Communities, $c 2007
    300
      
    $a 234 s. : $b il., tabulky ; $c 25 cm
    490
    1-
    $a Cedefop Panorama series ; $v 135
    500
      
    $a Grafy, nákresy, schémata
    500
      
    $a Poznámky pod čarou
    500
      
    $a Poznámky o autorech
    500
      
    $a Přehled a vysvětlivky zkratek institucí a organizací
    504
      
    $a Bibliografie na konci příspěvků
    504
      
    $a Bibliografické odkazy
    650
    -7
    $a střední školy $2 czenas $7 ph116320
    650
    -7
    $a studium a výuka $2 czenas $7 ph136700
    650
    -7
    $a vyučovací metody $2 czenas $7 ph127294
    653
    0-
    $a pedagogika $a školství $a střední školy $a studium a výuka $a pedagogové $a studenti $a dialogy $a vyučovací metody $a aktivizační metody $a aktivizační výuka $a kooperativní učení $a týmová práce $a prezentace $a diskusní metody $a situační metody $a metodické listy $a metodické příručky
    655
    -7
    $a metodické příručky $2 czenas $7 fd132826
    700
    1-
    $a Strietska-Ilina, Olga, $d 1967- $4 edt $7 ola2002139569
    700
    1-
    $a Tessaring, Manfred $4 edt $7 vse2007406098
    830
    -0
    $a Cedefop Panorama series
    910
      
    $a BOG001 $b N47886

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.