Number of the records: 1  

Event marketing

  1. Šindler, Petr, 1972-

    Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2003. -- 236 s. : barev. il. ; 24 cm. -- (Manažer). -- Poznámka o autorovi. -- Poznámky na konci knihy. -- Přílohy. -- Seznam obrázků a tabulek. -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- Abstract: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark. -- ISBN : 80-247-0646-6 (váz.) : Kč 298.00.

    event marketing * strategický marketing * marketingová komunikace * studie
    658.8:394.4 * 658.8:005.21 * (048.8)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.