Number of the records: 1
Copywriting
SYS 71164700 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230913114458.1 008 140821s--------xr-|||||||||||||||||cze-d 015 $a cnb002162349 020 $a 978-80-251-3269-2 : $c Kč 297.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.19 080 $a 658.8:004.738.5 080 $a 004.7 080 $a 004.7 100 1-
$a Horňáková, Michaela $4 aut $7 xx0099954 245 10
$a Copywriting : $b podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / $c Michaela Horňáková 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2011 300 $a 252 s. : $b il., tabulky ; $c 23 cm 500 $a Obálkové podnázvy: Úspěšné slogany, nadpisy, články a popisy : volba klíčových slov pro SEO, internetová reklama ... 500 $a Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress 500 $a Černobílé fotografie, faksimile, nákresy, schémata 500 $a Ukázky z praxe a cvičení na konci každého tématu 504 $a Rejstřík 504 $a Odkazy na internetové zdroje 520 3-
$a Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010. $c flexibooks 521 $a Určeno pro copywritery, tvůrce a správce webů, marketingové a produktové manažery 521 $a Určeno pro uživatele a marketéry pokročilé a odborníky a pro tvůrce a správce webů začátečníky 650 -7
$a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035 650 -7
$a internetová reklama $2 czenas $7 ph137256 650 -7
$a WWW stránky $2 czenas $7 ph117163 650 -7
$a WWW design $2 czenas $7 ph249420 653 0-
$a sociální sítě $a elektronický obchod $a propagace výrobků $a nabídka služeb $a cíloví zákazníci $a reklamní pracovníci $a copywriting $a texty $a nadpisy $a reklamní slogany $a inzerce $a bannery 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 910 $a BOG001 $b N53442
Number of the records: 1