Number of the records: 1  

Malá medvědí knížka

  1. SYS71146766
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20220608094305.6
    008
      
    140821s--------xr-|||||||||||||||||cze-d
    015
      
    $a cnb001962551
    020
      
    $a 978-80-00-02119-5 $q (váz.) : $c Kč 169.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    072
    -7
    $a 821.162.3-3 $x Česká próza $2 Konspekt $9 25
    072
    -7
    $a 821-93 $x Literatura pro děti a mládež (beletrie) $2 Konspekt $9 26
    080
      
    $a 821.162.3-32
    080
      
    $a 821-93
    100
    1-
    $a Černík, Zbyněk, $d 1951- $4 aut $7 jk01021429
    245
    10
    $a Malá medvědí knížka / $c Zbyněk Černík ; ilustrovala Alžběta Skálová
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Albatros, $c 2009
    300
      
    $a 85 s. : $b barev. il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Druhé čtení
    490
    1-
    $a Už si čteme sami
    520
    2-
    $a Nedvěd a Miška nejsou jen tak obyčejní medvědi. Medvědi totiž, jak známo, bývají samotáři, ale Nedvěd s Miškou se domluvili, že budou bydlet spolu. Nedvěd je mohutný, starý bručoun, Miška je ještě medvídě. Tihle dva brtníci rádi nejen spí a mlsají, ale provádějí i různé skopičiny, jen aby se dostali k něčemu dobrému na zub. A tak se jednou vypraví strašit turisty s cílem sebrat jim piknikové košíky a batůžky, podruhé ze sebe udělají vzácné pandy a jindy vyplení kurník v rámci ochrany lidstva před škodlivým cholesterolem.
    521
    8-
    $a Pro čtenáře od 7 let
    653
    0-
    $a česká literatura pro děti $a zvířata $a medvědi $a druhé čtení
    655
    -7
    $a české příběhy $2 czenas $7 fd133973
    655
    -7
    $a publikace pro děti $2 czenas $7 fd133156
    700
    1-
    $a Skálová, Alžběta, $d 1982- $4 ill $7 xx0033835
    787
    08
    $i Z cyklu: $t Medvěd Nedvěd a medvídek Miška $g 1
    830
    -0
    $a Druhé čtení (Albatros)
    830
    -0
    $a Už si čteme sami
    910
      
    $a BOG001 $b M7786

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.