Number of the records: 1
Marketing kulturního dědictví a umění
Signatura N50157; 658 (JOH) Author Johnová, Radka, 1958- (Author) Title statement Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2008 Phys.des. 284 s. : il., tabulky ; 24 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000368932 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings marketing art marketing kulturní dědictví Keywords marketing * art marketing * umění a kultura * kulturní dědictví * kulturní instituce * neziskové organizace * zákazníci * marketingové informace * marketingový výzkum * marketingové nástroje * distribuce * marketingová komunikace * sponzorství * komerční využití * plánování * strategie * příručky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 7.074/.075 930.85 Database Knihy Annotation Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm Note Podnázev z tiráže
Černobílé fotografie
Poznámky pod čarou
Poznámka o autorceBibliografie Loading…
Number of the records: 1