Number of the records: 1
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Title statement (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : Jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový;Jörg Petzold Issue data Grada Publishing 2006 Phys.des. 160 s. Keywords Ekonomie a právo;Obchod a prodej;(NE)spo kojený zákazník - náš cíl?!;Nový Ivan * Petzold Jörg Database Knihy Annotation Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc. Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc ISBN 80-247-1321-7 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1