Number of the records: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. Vajčnerová, Ida, 1967-

    Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová. -- První vydání. -- Praha : Grada, 2017. -- 186 stran : ilustrace ; 24 cm. -- (Manažer). -- Poznámky pod čarou. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Abstract: Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. -- Určeno podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v ČR a studentům vysokých škol. -- České a anglické resumé. -- ISBN : 978-80-247-5021-7 (brožováno) : Kč 289.00.
    I. Ryglová, Kateřina


    služby cestovního ruchu * management cestovního ruchu * management jakosti * kolektivní monografie
    338.488 * 338.486 * 005.6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.