Number of the records: 1
Management kvality služeb v cestovním ruchu
SYS 71480333 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230619205520.2 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002928953 020 $a 978-80-247-5021-7 $q (brožováno) : $c Kč 289.00 040 $a OLA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $2 Konspekt $9 4 080 $a 338.488 080 $a 338.486 080 $a 005.6 100 1-
$a Vajčnerová, Ida, $d 1967- $4 aut $7 mzk2009543959 245 10
$a Management kvality služeb v cestovním ruchu : $b jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / $c Ida Rašovská, Kateřina Ryglová 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2017 300 $a 186 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Manažer 500 $a Poznámky pod čarou 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. $c flexibooks 521 8-
$a Určeno podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v ČR a studentům vysokých škol 546 $a České a anglické resumé 650 -7
$a služby cestovního ruchu $2 czenas $7 ph763571 650 -7
$a management cestovního ruchu $2 czenas $7 ph514345 650 -7
$a management jakosti $2 czenas $7 ph115218 655 -7
$a kolektivní monografie $2 czenas $7 fd501537 700 1-
$a Ryglová, Kateřina $4 aut $7 ola20040224005 830 -0
$a Manažer 910 $a BOG001 $b N64401
Number of the records: 1