Number of the records: 1  

Vyučování jako dialog

  1. SYS71117649
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230913114116.6
    008
      
    140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d
    020
      
    $a 978-80-247-1541-4 : $c Kč 159.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 371.3
    100
    1-
    $a Kolář, Zdeněk, $d 1929- $4 aut $7 jk01061274
    245
    10
    $a Vyučování jako dialog : $b vedení dialogu, podněcující prostředí, kladení otázek, připravenost učitele i žáků / $c Zdeněk Kolář, Renata Šikulová
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2007
    300
      
    $a 131 s. : $b tabulky ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Pedagogika
    500
      
    $a Poznámky pod čarou
    504
      
    $a Bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost $c flexibooks
    650
    -7
    $a studium a výuka $2 czenas $7 ph136700
    650
    -7
    $a vyučovací metody $2 czenas $7 ph127294
    653
    0-
    $a pedagogika $a vzdělávání $a základní školy $a střední školy $a vyučovací metody $a vyučovací metody $a vedení dialogu $a příručky
    655
    -7
    $a příručky $2 czenas $7 fd133209
    700
    1-
    $a Šikulová, Renata, $d 1963- $4 aut $7 xx0000438
    830
    -0
    $a Pedagogika (Grada)
    910
      
    $a BOG001 $b N47691

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.