Number of the records: 1
Marketingový výzkum
Signatura N64126; 658 (TAH) Author Tahal, Radek, 1970- (Author) Title statement Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Edition statement První vydání Publication Praha : Grada Publishing, 2017 Phys.des. 261 stran : ilustrace ; 25 cm Copy count 1, currently available 1, Access to Shelves 1 Track No. Location Sublocation Info 100000646532 Ústřední knihovna Volný výběr Subj. Headings marketingový výzkum - metody neuromarketing Keywords sběr dat * analýza dat * kvalitativní výzkum * software Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.52 658.8:159.91 (035) Database Knihy Annotation Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. Note Obálkový podnázev: Řízení výzkumného projektu, analýza dat ... Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno pracovníkům marketingu firem, realizátorům výzkumných projektů i vysokoškolským studentům Loading…
Number of the records: 1