Number of the records: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
- Slavík, Jakub
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2014. -- 183 s. : il., tabulky ; 24 cm. -- (Manažer). -- Grafy, schémata. -- Poznámka o autorovi. -- Přílohy. -- Terminologický slovník. -- Na hřbetu knihy uvedeno počáteční písmeno edice: M. -- Obsahuje bibliografii a rejstřík. -- Abstract: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu. -- Audience: Určeno manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo je objednávají. -- ISBN : 978-80-247-4819-1 : Kč 299.00.
veřejné služby * marketing * management veřejné správy * veřejná správa * Česko * sociální služby * kultura a umění * doprava * školství * zdravotnictví * byrokracie * kvalita služeb * veřejné finance * transparentnost * investice * propagace * příručky
35 * 351 * 005
Number of the records: 1