Number of the records: 1
30 vteřin
Signatura A52002; (SOU) Author Souček, Ondřej, 1977- (Author) Title statement 30 vteřin : příběhy z reklamního podsvětí / Ondřej Souček Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Nakladatelství Lidové noviny, 2010 Phys.des. 199 s. ; 20 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000441869 Ústřední knihovna Sklad Contents Mickey Mouse -- David versus Janička highlights -- Jágrův blafák -- Sofiina volba 2010 -- Work, work, work -- O zkrachovalém podnikateli, jeho krokodýlovi, učiteli angličtiny a dvou kreativcích, které práce jinak baví -- Návštěva múzy -- Bolehlav -- Jedna moucha dvěma ranami -- O inteligentním tramvajákovi, Matce Tereze, perníčcích a dvou kreativcích, které práce definitivně přestala bavit -- Třicet vteřin -- Swinging in the rain -- Konec reklamního bloku Keywords česká literatura * příběhy * reklama * reklamní agentury * reklamní průmysl Conspect 821.162.3-3 - Česká próza UDC 821.162.3-3 Database Knihy Annotation Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu. Note Na titulní stránce a v tiráži uvedena též zkratka nakladatelství: NLN
Výkladový slovníček
Název v prelimináriích: Třicet vteřinISBN 978-80-7422-061-6 : : Kč 189.00 Additional Variant Titles Třicet vteřin Varying form of title Třicet vteřin Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1