Number of the records: 1
Guerillový marketing
SYS 71145190 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230913114540.0 008 150311s2009####xr-|||||-||||-00|-||cze-d 015 $a cnb001865283 020 $a 978-80-247-2484-3 $q (brož.) : $c Kč 269.00 035 $a (OCoLC)428365668 040 $a BOG001 $b cze 041 1-
$a cze $h ger 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 658.8-028.76 $2 MRF 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Patalas, Thomas, $d 1967- $4 aut $7 mzk2009512610 245 10
$a Guerillový marketing : $b jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / $c Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 191 s. : $b il., faksim., tabulky ; $c 24 cm 490 1-
$a Marketing 500 $a Přeloženo z němčiny 500 $a Obálkové podnázvy: Nové a originální marketingové přístupy, které vzbudí pozornost zákazníků, ... 500 $a Původně vydáno: Berlin : Cornelsen, 2006 500 $a Medailon autora 500 $a Poznámky pod čarou 504 $a Obsahuje bibliografii 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a guerilla marketing $2 czenas $7 ph580609 650 -7
$a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035 653 $a cílený marketing $a strategický marketing $a psychologie prodeje $a kreativita $a konkurenční boj $a interpersonální komunikace $a mediální kampaně $a internetová komunikace $a doprovodné služby 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Helekal, Daniel $4 trl $7 xx0060233 765 0-
$t Guerilla Marketing : Ideen schlagen Budget $9 Česky 830 -0
$a Marketing 910 $a BOG001 $b N58293
Number of the records: 1