Number of the records: 1  

Marketing služeb efektivně a moderně

  1. Vaštíková, Miroslava

    Marketing služeb efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2008. -- 232 s. : il., tabulky ; 25 cm. -- (Manažer. Marketing). -- Obálkové podnázvy: Specifika marketingu služeb a efektivní výzkum : strategické plánování.... -- Grafy, nákresy, schémata. -- Bibliografie a bibliografické odkazy. -- Abstract: V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na ma. -- Audience: Určeno jak organizacím, působícím v oblasti služeb, tak i studentům vysokých škol. -- Spine title: Marketing služeb - efektivně a moderně. -- ISBN : 978-80-247-2721-9 : Kč 298.00.

    marketing * služby * příručky
    658.8 * 338.46

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.