Number of the records: 1  

Kolik je hodin, Tomáši?

  1. SYS71113852
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20190827082555.2
    008
      
    140821s2006----xr-a---a------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb001716161
    020
      
    $a 80-252-0517-7 $q (vázáno) : $c Kč 249.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 006.95 $x Chronologie $2 Konspekt $9 6
    072
    -7
    $a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $2 Konspekt $9 26
    080
      
    $a 37.03
    080
      
    $a 006
    100
    1-
    $a Awdry, Christopher, $d 1940- $4 aut $7 xx0010567
    240
    10
    $a What's the time, Thomas?. $l Česky
    245
    10
    $a Kolik je hodin, Tomáši? / $c Christopher Awdry
    250
      
    $a I. vydání
    264
    -1
    $a V Praze : $b Egmont ČR, $c 2006
    300
      
    $a 10 nečíslovaných stran : $b barevné ilustrace ; $c 28 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Tomáš a jeho přátelé
    500
      
    $a Název z obálky
    500
      
    $a Překlad z angličtiny Gullane
    500
      
    $a Kartonové listy s průřezy na ciferník (ø 9 cm) s plastovými ručičkami
    521
      
    $a Nevhodné pro děti do 3 let (obsahuje malé části)
    650
    -7
    $a předškolní výchova $2 czenas $7 ph124887
    650
    -7
    $a určování času $2 czenas $7 ph136868
    653
    0-
    $a měření času $a hodiny
    655
    -7
    $a publikace pro děti $2 czenas $7 fd133156
    655
    -7
    $a ilustrované publikace $2 czenas $7 fd367467
    700
    1-
    $a Awdry, W., $d 1911-1997 $4 ant $7 xx0010566
    710
    2-
    $a Gullane (firma) $4 trl
    765
    1-
    $t Thomas & friends. What's the time, Thomas? $9 Česky
    830
    -0
    $a Tomáš a jeho přátelé
    910
      
    $a BOG001 $b M6269

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.