Number of the records: 1  

Hodnotový management a marketing malých a středních firem

  1. Dobřický, Josef

    Hodnotový management a marketing malých a středních firem. I, Základy hodnotového managementu / Josef Dobřický, Vladimír Dostál. -- Vyd. 1. -- Brno : Akademie Sting, 2006. -- 108 s. : il., tabulky ; 30 cm. -- Vydala Obchodní a hospodářská komora Brno a Akademie Sting v Brně. -- Nákresy, schémata. -- Bibliografie. -- Audience: Určeno jako studijní opora pro kombinovanou formu. -- ISBN : 80-86342-52-2 : Kč 80.00.
    I. Dostál, Vladimír, 1938-


    hodnotový management * marketing * malé a střední podnikání * management * hodnotový management * pracovní plány * prezentační činnost * implementace * marketing * drobné podnikání * střední podnikání * učebnice vysokých škol * učebnice vysokých škol
    005:330.133.1 * 658.8 * 658.114

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.