Number of the records: 1  

Jak budovat chalupu

  1. SignaturaD4234
    Author Nepil, František, 1929-1995 (Author)
    Title statementJak budovat chalupu [zvukový záznam] ; Vánoce a předvánoce / František Nepil ; [vybral a sestavil Pavel Procházka s milou pomocí Blanky Špalkové a pracovníků Českého rozhlasu v Hradci králové]
    Another responsib. Procházka, Pavel (Host)
    Špalková, Blanka (Other)
    Franta, Karel, 1928-2017 (Illustrator)
    Nepil, František, 1929-1995 (Narrator)
    Issue dataPraha : Radioservis, p2006
    Phys.des.1 zvuková deska (56:06) : digital, stereo, mono ; 12 cm + 1 brožura (4 s.)
    Copy count2, currently available 2
    sound recording

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    800000032836Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (fond KJM)
    800000032837Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (fond KJM)
    ContentsJak budovat chalupu : (ze zlatého fondu Českého rozhlasu v Hradci Králové - Letokruhy kraje 1985) / připravil Bohuslav Forman a Pavel Krejčí ; slovem provází Jiřina Jelenská (20:10) -- Vánoce a předvánoce : (malé vyprávění a přemítání na sváteční téma natočil Český rozhlas v Praze 1979) / připravila Dagmar Oravová-Jaklová ; reži i měl Jan Lorman (28:30) -- Jak rozbalovat vánoční dárek : (z pořadu Českého rozhlasu v Praze - Takový byl František Nepil, 2000) / připravil Ondřej Suchý (7:20)
    Keywords česká literatura * povídky * chalupáři * Vánoce * humor * mluvené slovo
    Conspect821.162.3-3 - Česká próza
    UDC821.162.3-3
    DatabaseZvukové knihy
    AnnotationVyprávění o strastiplné cestě majitele c halupy. Autorův vtip a nadsázka se budou hodit všem budovatelům. O Vánocích a předvánočním shonu přemítá autor s neopakovatelným humorem, lehkostí a šarmem.
    NoteKompaktní deska (ADD)
    Kresba Karel Franta
    Vypráví František Nepil
    ISBNKč 344.00
    Publisher numberCR 0357-2-801. etiketa
    Cover TitleJak se buduje chalupa
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.