Number of the records: 1
Marketing - základy a principy
Signatura N45158; 339 (FOR) Author Foret, Miroslav (Author) Title statement Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Another responsib. Procházka, Petr (Author) Urbánek, Tomáš, 1950- (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Brno : Computer Press, 2005 Phys.des. vi, 149 s. : il., tabulky ; 23 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000278867 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings marketing strategický management Keywords podnikání * obchod * marketing * makromarketing * mikromarketing * definice * marketingové prostředí * marketingová komunikace * marketingové prezentace * marketingové strategie * marketingové nástroje * propagace * trhy * spotřebitelé * praktické příručky Form, Genre příručky Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 658.8 Database Knihy Note Obálkový podnázev: Marketingové prostředí, řízení, nástroje, postupy
Na konci každé kapitoly otázkyRejstřík
BibliografieAudience Určeno začínajícím marketingovým manažerům a studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult Loading…
Number of the records: 1