Number of the records: 1  

Komu je dneska dobře?

  1. SYS0093583
    LBL
      
    00000nam-a2200000-i-4500
    003
      
    CZ-PrMKP
    005
      
    20240111131123.7
    007
      
    ta
    008
      
    200521s2020----xr-----go-----000-h-cze
    020
      
    $a 978-80-7432-321-8 $q (online ; $q epub)
    020
      
    $a 978-80-7432-323-2 $q (online ; $q mobi)
    035
      
    $a (mlp)4536793
    040
      
    $a ABG001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 821-1/-8 $x Literatura různých forem a žánrů $9 25 $2 Konspekt
    080
      
    $a (=411.16) $2 MRF_2003
    080
      
    $a (0:82-36) $2 MRF_2003
    100
    1-
    $a Maškenazy, David, $d 1959- $4 aut $7 xx0091993
    245
    10
    $a Komu je dneska dobře? : $b 864 židovských anekdot / $c David Maškenazy
    264
    -1
    $a Praha ; $a - Litomyšl : $b Paseka, $c [ne po 2020]
    300
      
    $a 1 online zdroj ;
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
    500
      
    $a Elektronické vydání obsahuje chybně údaje tištěného vydání
    520
    2-
    $a Rozsáhlá sbírka židovských anekdot. $b 864 známých i neznámých židovských anekdot uspořádal editor do 24 tematických kapitol. Najdeme tu klasické anekdoty o zázračných rabínech a vychytralých obchodníčcích, ale i "moderní" vtipy např. ze šestidenní války. Nechybí ani kapitola "Original Deutsch", v níž si nepřeložitelné pointy anekdot vychutná jen čtenář znalý německého jazyka.
    650
    07
    $a Židé $2 czenas $7 ph127782
    650
    -9
    $a Jews $2 eczenas
    655
    -7
    $a anekdoty $2 czenas $7 fd131798
    655
    -9
    $a anecdotes $2 eczenas
    856
    41
    $u http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4536793 $y Odkaz na plný text
    856
    41
    $u https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/53/67/93.jpg $y Obálka
    910
      
    $a BOG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.