Number of the records: 1
Základy marketingu
Signatura N55848; 658 (KAR) Author Karlíček, Miroslav, 1979- (Author) Title statement Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.] Another responsib. Tahal, Radek, 1970- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2013 Phys.des. 255 s. : il., tabulky ; 24 cm Copy count 18, currently available 17, Access to Shelves 14 Track No. Location Sublocation Info 100000543247 Ústřední knihovna Volný výběr 100000492658 Ústřední knihovna Sklad 100000546042 Bohunice Pobočky - sklad 100000543279 Bystrc Pobočky - sklad 100000543280 Černá Pole, náměstí SNP Pobočky - volný výběr 100000546049 Jundrov Pobočky - volný výběr 100000543248 Královo Pole Pobočky - volný výběr 100000546043 Lesná Pobočky - volný výběr 100000546045 Mahenův památník Volný výběr 100000546048 Maloměřice Pobočky - volný výběr 100000638746 Medlánky Pobočky - volný výběr 100000546047 Nový Lískovec Pobočky - volný výběr 100000546041 Řečkovice Pobočky - volný výběr 100000546044 Starý Lískovec Pobočky - volný výběr vypůjčený (until 03.03.2025) 100000625624 Štýřice Pobočky - volný výběr 100000546050 Tuřany Pobočky - volný výběr 100000546039 Žabovřesky Pobočky - volný výběr 100000543250 Židenice Pobočky - volný výběr Subj. Headings strategický marketing marketingový výzkum reklamní kampaně marketingová komunikace Keywords cílený marketing * obchodní značky * marketingový management * psychologie prodeje * ekonomické prostředí * politické prosředí * kulturní prostředí Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 658.8:316.77 658.8:005.52339.138 Database Knihy Annotation První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu produktu, ceně, komunikaci a Note Černobílé fotografie, faksimile, grafy, ilustrace, portréty, schémata
Poznámky pod čarou
Poznámka o hlavním autorovi
Medailonky spoluautorů
Poznámky na konci jednotlivých kapitol
Otázky k zamyšlení na konci jednotlivých kapitolObsahuje bibliografie, bibliografické a internetové odkazy ISBN 978-80-247-4208-3 : : Kč 298.00 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1