Number of the records: 1  

Mediální komunikace pro management

  1. Bednář, Vojtěch, 1979-

    Mediální komunikace pro management / Vojtěch Bednář. -- Vyd. 1. -- Praha : Grada, 2011. -- 153 s. : il., tabulky ; 21 cm. -- (Žurnalistika a komunikace). -- Černobílé fotografie. -- Poznámky. -- Přílohy. -- Poznámka o autorovi. -- Rejstřík. -- Abstract: Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci po. -- Audience: Určeno zejména lidem v řídících pozicích. -- ISBN : 978-80-247-3629-7 : Kč 229.00.

    mediální komunikace * sociologie * masová komunikace * mediální komunikace * krizová komunikace * média * masmédia * mediální produkty * vliv médií * skutečné případy * příručky * příručky
    316.772.4 * 659.3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.