Number of the records: 1
Mediální komunikace pro management
SYS 71167035 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230913114038.3 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-247-3629-7 : $c Kč 229.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.772.4 080 $a 659.3 100 1-
$a Bednář, Vojtěch, $d 1979- $4 aut $7 mzk2004236969 245 10
$a Mediální komunikace pro management / $c Vojtěch Bednář 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2011 300 $a 153 s. : $b il., tabulky ; $c 21 cm 490 1-
$a Žurnalistika a komunikace 500 $a Černobílé fotografie 500 $a Poznámky 500 $a Přílohy 500 $a Poznámka o autorovi 504 $a Rejstřík 520 3-
$a Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci po $c flexibooks 521 $a Určeno zejména lidem v řídících pozicích 650 -7
$a mediální komunikace $2 czenas $7 ph122737 653 0-
$a sociologie $a masová komunikace $a mediální komunikace $a krizová komunikace $a média $a masmédia $a mediální produkty $a vliv médií $a skutečné případy $a příručky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 830 -0
$a Žurnalistika a komunikace 910 $a BOG001 $b N53654
Number of the records: 1