Number of the records: 1
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
SYS 71131536 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20191107015904.1 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb001800854 020 $a 978-80-247-2439-3 $q (váz.) : $c Kč 299.00 040 $a BOG001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 080 $a 005.2 100 1-
$a Kumar, Nirmalya $4 aut $7 mzk2008453452 245 10
$a Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / $c Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2008 300 $a 236 s. : $b il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografii 650 -7
$a strategický marketing $2 czenas $7 ph116292 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Kotler, Philip, $d 1931- $4 aui $7 jn20011018131 700 1-
$a Juppa, Tomáš $4 trl $7 xx0080413 765 0-
$t Marketing as strategy $9 Česky 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a BOG001 $b N63804
Number of the records: 1