Number of the records: 1  

Čtyři a půl kamaráda a krokodýl z internetu

  1. SYS71064685
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20191118191453.9
    008
      
    140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d
    020
      
    $a 80-7341-122-9 : $c Kč 149.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h ger
    072
    -7
    $a 821.112.2-3 $x Německá próza, německy psaná $2 Konspekt $9 25
    072
    -7
    $a 821-93 $x Literatura pro děti a mládež (beletrie) $2 Konspekt $9 26
    080
      
    $a 821.112.2-32
    080
      
    $a 821-93
    100
    1-
    $a Friedrich, Joachim, $d 1953- $4 aut $7 jn20010310319
    245
    10
    $a Čtyři a půl kamaráda a krokodýl z internetu / $c Joachim Friedrich ; přeložil Ondřej Müller ; ilustroval Libor Páv
    246
    3-
    $a 4 1/2 kamaráda a krokodýl z internetu
    246
    30
    $a Krokodýl z internetu
    250
      
    $a 1. vyd. v českém jazyce
    260
      
    $a Praha : $b BB art, $c 2003
    300
      
    $a 136 s. : $b černobílé il. ; $c 21 cm
    500
      
    $a Přeloženo z němčiny
    500
      
    $a Vydal J. Buchal
    520
    2-
    $a Osmá kniha série Čtyři a půl kamaráda. Kalle si konečně otevřel svou webovou stránku a přijímá objednávky na řešení detektivních případů i po internetu. Zanedlouho se přihlásí první zákazník, který chce, aby děti pomohly odhalit nedovolený prodej se zvířaty. Kalle případ přijímá a dokonce neváhá obětovat jako návnadu i svého psa Sedmikráska.
    653
    0-
    $a německá literatura pro děti $a děti $a humor
    655
    -7
    $a německé příběhy $2 czenas $7 fd132944
    655
    -7
    $a publikace pro děti $2 czenas $7 fd133156
    700
    1-
    $a Müller, Ondřej, $d 1966- $4 trl $7 jn20001005426
    700
    1-
    $a Páv, Libor, $d 1960- $4 ill $7 mzk2004236820
    765
    0-
    $t 4 1/2 Freunde und das Krokodil im Internet
    787
    08
    $i Z cyklu: $t Čtyři a půl kamaráda $g 8
    910
      
    $a BOG001 $b M3872

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.