Number of the records: 1  

Globální a lokální v marketingové komunikaci

  1. Bačuvčík, Radim

    Globální a lokální v marketingové komunikaci 0. -- VeRBuM 2013. -- VeRBuM. -- 136. -- Summary: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. -- ISBN : (brož.) 9788087500361. -- (e-kniha) 9788087500361.
    I. a kol.,


    E-knihy * Literatura faktu, učebnice * Ekonomie, business, management * Reklama, marketing, obchod

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.