Number of the records: 1
Globální a lokální v marketingové komunikaci
SYS 0054519 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230808210934.6 008 220101s---------xr-----|------00|-|-cze-d 020 $q (brož.) $a 9788087500361 020 $q (e-kniha) $a 9788087500361 041 $b cs 100 $a Bačuvčík, Radim 245 $a Globální a lokální v marketingové komunikaci $n 0 264 -1
$b VeRBuM $c 2013 264 -3
$b VeRBuM 300 $a 136 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 $a Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. $c ereading 655 $a E-knihy 655 $a Literatura faktu, učebnice 655 $a Ekonomie, business, management 655 $a Reklama, marketing, obchod 700 $a a kol., 910 $a BOG001
Number of the records: 1