Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. Title statementStrategický marketing : Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání / Dagmar Jakubíková
    Issue data Grada Publishing 2013
    Phys.des.368 s.
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    e-book

    Strategický marketing
    AnnotationKniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt
    ISBN978-80-247-4670-8
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.