Number of the records: 1
Signatura II-N58620; 658 (KOT) Author Kotler, Philip, 1931- (Author) Title statement Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek Uniform title Marketing management. Česky Another responsib. Keller, Kevin Lane, 1956- (Author) Juppa, Tomáš (Translator) Machek, Martin (Translator) Edition statement 14. vydání Publication Praha : Grada, 2013 Phys.des. 814 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 29 cm Copy count 2, currently available 0 Track No. Location Sublocation Info 100000545701 Ústřední knihovna Sklad vypůjčený (until 13.11.2024) Subj. Headings marketingový management produktový management strategický management marketingová komunikace marketingový výzkum řízení značky spotřebitelské chování public relations Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 Database Knihy Annotation Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m Note Přeloženo z angličtiny
Označení vydání je chybné (náleží k vydání originálu), správně je: 4. vydání
Příloha: Marketingový plán společnosti Sonic a související cvičení
Terminologický slovníčekObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Učebnice marketingu vhodná pro posluchače MBA programů ISBN 978-80-247-4150-5 (vázáno) : Kč 2290.00 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1