Number of the records: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Signatura N57157; 005 (SLA) Author Slavík, Jakub (Author) Title statement Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2014 Phys.des. 183 s. : il., tabulky ; 24 cm Copy count 1, currently available 0 Track No. Location Sublocation Info 100000515490 Ústřední knihovna Sklad vypůjčený (until 06.03.2025) Subj. Headings veřejné služby marketing management veřejné správy Keywords veřejná správa * Česko * veřejné služby * sociální služby * kultura a umění * doprava * školství * zdravotnictví * management veřejné správy * strategický management * marketing * byrokracie * kvalita služeb * veřejné finance * transparentnost * organizační strategie * investice * propagace * veřejně-soukromá partnerství * příručky Form, Genre příručky Conspect 005 - Management. Řízení UDC 35.07 351 005.21 005 Database Knihy Annotation Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu Note Grafy, schémata
Poznámka o autorovi
Přílohy
Terminologický slovník
Na hřbetu knihy uvedeno počáteční písmeno edice: MObsahuje bibliografii a rejstřík Audience Určeno manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo je objednávají Loading…
Number of the records: 1