Number of the records: 1  

Je důležité, aby děti spaly s kočkou v posteli

  1. SignaturaI-Mb10314; D-1 (PE)
    Author Pez, Alberto, 1963- (Author)
    Title statementJe důležité, aby děti spaly s kočkou v posteli / Alberto Pez, [ilustrace] Roberto Cubillas ; [ze španělského originálu ... přeložila Dely Serrano]
    Another responsib. Cubillas, Roberto, 1968- (Illustrator)
    Serrano, Dely, 1942- (Translator)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Meander, 2013
    Phys.des.[28] s. : barev. il. ; 17 x 21 cm
    Copy count9, currently available 9, Access to Shelves 9
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000498388Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    100000498390BystrcPobočky - volný výběr
    100000498399LesnáPobočky - volný výběr
    100000498389Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000498398Mahenův památníkVolný výběr
    100000506150Starý LískovecPobočky - volný výběr
    100000498687VinohradyPobočky - volný výběr
    100000498397ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    100000498394ŽidenicePobočky - volný výběr
    Klíč.slova argentinská literatura pro děti * španělsky psaná literatura pro děti * děti * noční můry * poruchy spánku u dětí * rady * humor
    Forma, žánr argentinské příběhy
    publikace pro děti
    Konspekt821.134.2-3 - Španělská próza, španělsky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    MDT821.134.2(82)-32
    821-93
    DatabázeKnihy
    AnotaceKnížka je vhodná pro dítka s poruchami s pánku. My, rodiče, moc dobře víme, jaké to je, probudit se uprostřed noci křikem vyděšených strašpytlů, kteří se nám derou do postele s věčnou otázkou: "Můžu si lehnout k vám? Mám hrozný strach!" Autoři knížky nabízejí jednoduché, efektivní řešení.
    PoznámkyVydala Ivana Pecháčková
    Název origináluEs importante que los niňos duerman con un gato a los pies de la cama
    ISBN978-80-87596-26-5 : : Kč 178.00
    EdiceModrý slon ; sv. 59
    Edice/vedl.záhl. Modrý slon
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.