Number of the records: 1
Jak na sexistickou reklamu
Title statement Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy / [autor textu Barbara Havelková] ...et al. ; [editorky Iva Baslarová], [Dita Jahodová] Another responsib. Havelková, Barbara, 1980- (Author) Baslarová, Iva (Editor) Jahodová, Dita (Editor) Issue data Praha : Nesehnutí ; Otevřená společnost, 2013 Phys.des. 55, viii s. : 28 obr. URL http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4042709 https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/04/27/09.jpg Database xxxx Annotation Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe. ISBN 978-80-87110-26-3 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1