Number of the records: 1  

Les grandes vies

  1. SignaturaCf15235; (BAR)
    Author Barthés, Amandine (Author)
    Title statementLes grandes vies : huit personnages francophones qui ont laissé une trace / Amandine Barthés ; illustrations de Fausto Bianchi
    Another responsib. Bianchi, Fausto, 1958- (Illustrator)
    Edition statementPremière édition
    Publication[Genova] : Cideb, 2021
    Phys.des.95 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 22 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000792150Ústřední knihovnaVolný výběr
    Les grandes vies
    Subj. Headings francouzština
    zjednodušená četba
    osobnosti
    Keywords francouzská literatura * cizojazyčné texty * francouzské texty * francouzská četba * jazyková úroveň A2 * mírně pokročilí
    Form, Genre francouzské příběhy
    jazykové učebnice, texty, příručky (A)
    Conspect821.133.1-3 - Francouzská próza, francouzsky psaná
    811.133.1 - Francouzština
    UDC821.133.1-32
    811.133.1
    929
    028
    DatabaseKnihy
    AnnotationOsm portrétů pozoruhodných žen a mužů z frankofonního světa. Osobnosti, které vzešly z odlišných prostředí a ke svému cíli zvolily různé cesty, mají jedno společné: jejich odhodlání jim umožnilo vést smysluplný život a vyniknout v různých oborech. Inspirujte se jejich příběhy...
    NoteObálkové podnázvy: Henri Dunant, Marie Curie, Georges Méliès, Alexandra David-Néel, Jacques-Yves Cousteau, Gabrielle Chanel, Lilian Thuram, Marjane Satrapi : lecture graduée avec activités
    Výklad pojmů na spodním okraji stránek
    Cvičení a úkoly průběžně v textu a na konci knihy
    Interest grade levelÚroveň A2, stupeň obtížnosti 2
    ISBN978-88-530-2056-7 (brožováno) : Kč 257.00
    EditionLire et s'entraîner. Compétences de la vie
    Ser.statement/add.entry Lire et s'entraîner
    Portion of titleHuit personnages francophones qui ont laissé une trace
    CountryItaly
    LanguageFrancouzština
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.