Number of the records: 1  

Marketingový výzkum

  1. SignaturaN64126; 658 (TAH)
    Author Tahal, Radek, 1970- (Author)
    Title statementMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2017
    Phys.des.261 stran : ilustrace ; 25 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000646532Ústřední knihovnaVolný výběr
    Marketingový výzkum
    Subj. Headings marketingový výzkum - metody
    neuromarketing
    Keywords sběr dat * analýza dat * kvalitativní výzkum * software
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005.52
    658.8:159.91
    (035)
    DatabaseKnihy
    AnnotationPublikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
    NoteObálkový podnázev: Řízení výzkumného projektu, analýza dat ...
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno pracovníkům marketingu firem, realizátorům výzkumných projektů i vysokoškolským studentům
    ISBN978-80-271-0206-8 (vázáno) : Kč 349.00
    EditionExpert
    Ser.statement/add.entry Expert (Grada)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.