Number of the records: 1  

Grafomotorika a počáteční psaní

  1. SignaturaN51578; 373 (MLČ)
    Author Mlčáková, Renata, 1965- (Author)
    Title statementGrafomotorika a počáteční psaní : předškolní příprava, výuka počátečního psaní, ... / Renata Mlčáková ; [ilustrace Jana Boucníková]
    Another responsib. Mlčáková, Renata, 1965- (Author of introduction)
    Boucníková, Jana, 1960- (Illustrator)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2009
    Phys.des.223 s. : čb. il., grafy, tabulky ; 21 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000403356BohunicePobočky - volný výběr
    Grafomotorika a počáteční psaní
    Subj. Headings děti předškolního věku
    specifické poruchy učení
    předškolní výchova
    grafomotorika
    psaní
    Keywords speciální pedagogika * dysgrafie * diagnostika * grafomotorická cvičení * pedagogický výzkum
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC373.2/.3
    159.946.4
    37.016:003-028.31
    616.89-008.435
    DatabaseKnihy
    AnnotationUčit se psát a zvládat písemnou podobu mateřštiny je pro začínající školáky nebývale obtížnou aktivitou. Při osvojování písařských dovedností se proto někteří z nich potýkají s pestrou škálou nesnází. Nabývají-li obtíže v psaní "výraznějšíhoo" charakteru a přetrvávají, mohou nepříznivě ovlivnit také úspěšnost dítěte ve škole, jeho sebedůvěru, omezit možnosti profesního zaměření i uplatnění. Je tu však ještě pedagog, který má příležitost dítěti se zdoláváním písařských obtíží pomoci a jistě ocen
    NoteČernobílé fotografie, ilustrace, faksimile
    Přílohy
    Poznámky pod čarou
    Úvod: Renata Mlčáková
    Bibliografie a bibliografické odkazy
    ISBN978-80-247-2630-4 : : Kč 279.00
    EditionPedagogika
    Ser.statement/add.entry Pedagogika (Grada)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.