Number of the records: 1  

Kniha pro správné kluky

  1. SignaturaMn6480/01; Dn 79 (EN)
    Author Enright, Dominique (Author)
    Title statementKniha pro správné kluky : jak být ve všem jednička / napsali Dominique Enright a Guy MacDonald ; ilustroval Niki Catlow ; [z anglického originálu ... přeložil František Novák]
    Část1.
    Another responsib. Macdonald, Guy (Author)
    Catlow, Nikalas, 1975- (Illustrator)
    Novák, František (Translator)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Fragment, 2007
    Phys.des.127 s. : černobílé il. ; 21 cm
    Copy count12, currently available 12, Access to Shelves 12
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000332624Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    100000331894BystrcPobočky - volný výběr
    100000332627ČernovicePobočky - volný výběr
    100000331350KomárovPobočky - volný výběr
    100000332630KomínPobočky - volný výběr
    100000331348MaloměřicePobočky - volný výběr
    100000331902ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000332626SlatinaPobočky - volný výběr
    100000332623Starý LískovecPobočky - volný výběr
    100000332628TuřanyPobočky - volný výběr
    100000331349ŽebětínPobočky - výměnný fond
    100000331892ŽidenicePobočky - volný výběr
    Kniha pro správné kluky
    Subj. Headings chlapci
    volný čas
    zábava
    výtvarné práce
    Keywords volný čas * chlapci * zábava * sport * hry * vázání uzlů * kouzelnictví * výtvarné práce * orientace v přírodě * příručky pro děti
    Form, Genre publikace pro mládež
    Conspect0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    79 - Rekreace. Volný čas. Zábava. Hry. Sport
    UDC79
    379.8:793/796
    745
    DatabaseKnihy
    NotePůvodně vydáno: London : Buster, 2004
    AudiencePro čtenáře od 9 let
    Translation ofThe boy's book : how to be the best everything
    ISBN978-80-253-0447-1 : : Kč 179.00
    EditionJak být ve všem nejlepší
    Ser.statement/add.entry Jak být ve všem nejlepší
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.