Number of the records: 1  

Dva divoši

  1. SignaturaA21372-D-4; D-2 (SE)
    Author Seton, Ernest Thompson, 1860-1946 (Author) (Illustrator)
    Title statementDva divoši : o dobrodružstvích dvou chlapců, kteří žili jako Indiáni, a o tom, co všechno se naučili / Ernest Thompson Seton ; [z pův. angl. orig. ... přel. Libuše Bubeníková a Jiří Valja ; s autorovými ilustracemi]
    Another responsib. Bubeníková, Libuše, 1920-1994 (Translator)
    Valja, Jiří, 1914-1967 (Translator)
    Edition statement6. vyd.
    Issue dataPraha : Albatros, 1990
    Phys.des.374 s. : il. ; 21 cm
    Copy count7, currently available 5, Access to Shelves 4
    book

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    9616/90Černá Pole, náměstí SNPPobočky - sklad
    9618/90Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    13931/90ŘečkovicePobočky - volný výběr
    13933/90VinohradyPobočky - volný výběr
    9612/90ŽabovřeskyPobočky - volný výběrvypůjčený (until 23.05.2024)
    13923/90ŽebětínPobočky - volný výběr
    9623/90ŽidenicePobočky - volný výběrvypůjčený (until 14.06.2024)
    Subj. Headings táboření
    skauting
    tramping
    woodcraft
    Keywords kanadská literatura pro děti * anglicky psaná literatura pro děti * chlapci * příroda
    Form, Genre kanadské romány (anglicky)
    dobrodružné romány
    publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.111(71)-31
    821-93
    DatabaseKnihy
    AnnotationPopulární kniha zakladatele woodcraftu-lesní moudrosti s návodem jak žít v přírodě, čeho si všímat, co dělat, jak si poradit v každé situaci pro chlapce, kteří mají "bystré ucho, vidoucí oko a dovednou ruku". Prostředí zkušených lovců kanadských lesů, indiánských tradic a znalostí a čisté, mladé radosti ze života a díla.
    Translation ofTwo little savages
    ISBNKčs 29.00
    EditionKlub mladých čtenářů
    Ser.statement/add.entry Klub mladých čtenářů (Albatros)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.