Number of the records: 1  

K čemu jsou rodiče?

  1. SignaturaMn16099; Dn 1 (CL)
    Author Clerget, Stéphane (Author)
    Title statementK čemu jsou rodiče? : hlava plná otázek / Stéphane Clerget, Sophie Bordet, Clotka
    Uniform title Ça sert à quoi, les parents?. Česky
    Another responsib. Bordet-Petillon, Sophie (Author)
    Clotka, 1981- (Author) (Illustrator)
    Chartierová, Jana (Translator)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Svojtka & Co., 2019
    Phys.des.67 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
    Copy count17, currently available 17, Access to Shelves 17
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000699341Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    100000699350BohunicePobočky - volný výběr
    100000699342BystrcPobočky - volný výběr
    100000699349Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběr
    100000699468ČernovicePobočky - výměnný fond
    100000699345KohoutovicePobočky - volný výběr
    100000699347Královo PolePobočky - volný výběr
    100000699348LesnáPobočky - volný výběr
    100000699344Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000699352Mahenův památníkVolný výběr
    100000700063Nový LískovecPobočky - volný výběr
    100000699467OřešínPobočky - výměnný fond
    100000699343ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000735965ŠtýřicePobočky - volný výběr
    100000699353VinohradyPobočky - volný výběr
    100000699346ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    100000699351ŽidenicePobočky - volný výběr
    K čemu jsou rodiče?
    Subj. Headings rodiče
    rodiče a děti
    rodinné vztahy
    sourozenecké konstelace
    mezigenerační vztahy
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    publikace pro děti
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC316.3
    173
    DatabaseKnihy
    NotePřeklad z francouzštiny Jana Chartier
    Pro kluky a holky od 7 let
    ISBN978-80-256-2484-5 (vázáno) : Kč 159.00
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.