Number of the records: 1  

Marketingová komunikace v místě prodeje

  1. SignaturaN65013; 658 (JES)
    Author Jesenský, Daniel (Author)
    Title statementMarketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada, 2018
    Phys.des.504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    Copy count1, currently available 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000665286Ústřední knihovnaSklad
    Marketingová komunikace v místě prodeje
    Subj. Headings marketingová komunikace
    spotřebitelské chování
    maloobchod
    strategický marketing
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77
    366.1
    339.37
    658.8:005.21
    (048.8:082)
    DatabaseKnihy
    AnnotationPlnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
    NoteObálkový podnázev: Jak lépe prodávat a uspokojit zákazníky s pomocí POP komunikace? ...
    Příloha: Typologie POP médií
    Obsahuje bibliografii
    Vhodné jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost
    ISBN978-80-271-0252-5 (vázáno) : Kč 495.00
    Portion of titlePOP, POS, in-store, shopper marketing
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.