Number of the records: 1
Marketingová komunikace v místě prodeje
Signatura N65013; 658 (JES) Author Jesenský, Daniel (Author) Title statement Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Edition statement První vydání Publication Praha : Grada, 2018 Phys.des. 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000665286 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings marketingová komunikace spotřebitelské chování maloobchod strategický marketing Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 366.1 339.37 658.8:005.21 (048.8:082) Database Knihy Annotation Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Note Obálkový podnázev: Jak lépe prodávat a uspokojit zákazníky s pomocí POP komunikace? ...
Příloha: Typologie POP médiíObsahuje bibliografii Vhodné jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost ISBN 978-80-271-0252-5 (vázáno) : Kč 495.00 Portion of title POP, POS, in-store, shopper marketing Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1