Number of the records: 1
Superzákazník
Signatura N64495; 36 (YOO) Author Yoon, Eddie (Author) Title statement Superzákazník : jednoduchá a rychlá cesta k růstu / Eddie Yoon ; překlad: Tomáš Piňos Uniform title Superconsumers. Česky Another responsib. Piňos, Tomáš (Translator) Edition statement 1. vydání Publication Praha : Management Press, 2017 Phys.des. 199 stran : ilustrace ; 24 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000657795 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings spotřebitelé spotřebitelské chování persuaze řízení vztahů se zákazníky obchodní úspěch Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 366 316.7 005.3 339.1 Database Knihy Annotation Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb. Note Přeloženo z angličtiny Obsahuje bibliografické odkazy ISBN 978-80-7261-525-4 (brožováno) : Kč 399.00 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1