Number of the records: 1
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Signatura N64401; 338 (RAŠ) Author Vajčnerová, Ida, 1967- (Author) Title statement Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Another responsib. Ryglová, Kateřina (Author) Edition statement První vydání Publication Praha : Grada, 2017 Phys.des. 186 stran : ilustrace ; 24 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000653863 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings služby cestovního ruchu management cestovního ruchu management jakosti Form, Genre kolektivní monografie Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví UDC 338.488 338.486 005.6 Database Knihy Annotation Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Note Poznámky pod čarou České a anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v ČR a studentům vysokých škol Loading…
Number of the records: 1