Number of the records: 1  

Co často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem

  1. SignaturaN63947; 376 (PEŠ)
    Author Pešek, Roman (Author)
    Title statementCo často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem : nebojujte s těmito dětmi, učte se s nimi "tančit" / Roman Pešek
    Edition statement2. vydání
    PublicationPraha : Pasparta, [2017]
    Copyright notice date©2017
    Phys.des.99 stran : ilustrace ; 21 cm
    Copy count13, currently available 13, Access to Shelves 13
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000643104Ústřední knihovnaVolný výběr
    100000643114BohunicePobočky - volný výběr
    100000643106BystrcPobočky - volný výběr
    100000643109Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběr
    100000643112KohoutovicePobočky - volný výběr
    100000643105Královo PolePobočky - volný výběr
    100000643113LesnáPobočky - volný výběr
    100000643108Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000645181Mahenův památníkVolný výběr
    100000643111ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000643115Starý LískovecPobočky - volný výběr
    100000643110ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    100000643107ŽidenicePobočky - volný výběr
    Co často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem
    Subj. Headings Aspergerův syndrom
    děti s autismem
    poruchy chování
    výchova dítěte
    rodiče a děti
    Keywords deprese * stres * agresivita
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC37.03
    616.89
    173
    316.34
    316.36
    DatabaseKnihy
    Note"Vydání druhé, v Pasparta Publishing vydání první"--Tiráž
    Poznámky pod čarou
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Určeno především rodičům, učitelům a jiným odborníkům, kteří pečují o děti a dospívající s Aspergerovým syndromem
    ISBN978-80-88163-65-7 (brožováno) : Kč 190.00
    Spine TitleCo často zajímá rodiče a učitele
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.