Number of the records: 1  

Koťátko, koťátko, co vidíš?

  1. SignaturaMb14226; D-1 (LO)
    Author Lodge, Jo (Author) (Illustrator)
    Title statementKoťátko, koťátko, co vidíš? / Jo Lodge
    Uniform title Pussy cat, pussy cat, what can you see?. Česky
    Another responsib. Vyskočil, Josef (Translator)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Svojtka & Co., 2017
    Phys.des.8 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 20 cm
    Copy count10, currently available 5, Access to Shelves 5
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000640135Horní HeršpicePobočky - výměnný fond
    100000668834HusovicePobočky - volný výběr
    100000639459JundrovPobočky - volný výběr
    100000639449Královo PolePobočky - volný výběrin transport
    100000639446Líšeň, JírovaPobočky - volný výběrvypůjčený (until 08.10.2024)
    100000639460MaloměřicePobočky - volný výběr
    100000639461SlatinaPobočky - volný výběrvypůjčený (until 01.08.2024)
    100000640011TuřanyPobočky - volný výběrvypůjčený (until 31.07.2024)
    100000639458VinohradyPobočky - volný výběr
    100000639452ŽidenicePobočky - volný výběrvypůjčený (until 16.07.2024)
    Keywords anglická literatura pro děti
    Form, Genre anglická poezie
    leporela
    publikace pro děti
    Conspect821.111-1 - Anglická poezie, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.111-1
    821-93
    DatabaseKnihy
    AnnotationKoho viděla kočička a kdo vyrušil oslíka při obědě?... Leporelo, které obsahuje posuvné prvky, barevné ilustrace a hravé verše, je vhodné pro nejmenší děti.
    NoteNázev z obálky
    Překlad z angličtiny Josef Vyskočil
    Kartonové listy s výřezy a posuvnými obrázky
    Vhodné pro batolata
    ISBN978-80-256-2021-2 (vázáno) : Kč 219.00
    EditionTlač, táhni, posouvej
    Ser.statement/add.entry Tlač, táhni, posouvej
    Portion of titleCo vidíš?
    Varying form of titleKoťátko, koťátko: Co vidíš?
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.