Number of the records: 1  

Cesta do středu země

  1. SignaturaCa14053; D-2 (OW)
    Author Owen, Steve (Adapter)
    Title statementCesta do středu země = Journey to the centre of the Earth / Jules Verne ; převyprávěl Steve Owen ; p řeklad: Marie Svobodová ; ilustrace: Fernando Aznar
    Another responsib. Aznar, Fernando (Illustrator)
    Svobodová, Marie (Translator)
    Another responsib.Verne, Jules, 1828-1905. Voyage au centre de la Terre. Česky (Author)
    Verne, Jules, 1828-1905. Voyage au centre de la Terre (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationŘíčany : Sun, 2016
    Phys.des.68 stran : barevné ilustrace, portrét ; 21 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000629589Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    Cesta do středu země
    Subj. Headings angličtina
    zjednodušená četba
    Keywords francouzská literatura pro mládež * anglická četba * anglické texty
    Form, Genre francouzské romány
    dobrodružné romány
    dvojjazyčná vydání
    učební texty
    Conspect811.111 - Angličtina
    821.133.1-3 - Francouzská próza, francouzsky psaná
    UDC821.131.1-31
    811.111
    028
    821-93
    DatabaseKnihy
    AnnotationPřevyprávěný příběh ve dvojjazyčném (česko-anglickém) vydání - upravený pro mladší čtenáře. Když profesor Lidenbrock spolu se svým synovcem Axelem najdou starodávný pergamen, nemají nejmenší tušení, nakolik tento objev ovlivní jejich životy.
    NoteČástečně přeloženo z angličtiny
    Přehled postav
    Medailon autora literární předlohy
    Poznámka o historickém kontextu
    Souběžný anglický text
    Název španělského vydáníViaje al centro de la tierra = Journey to the centre of the Earth
    ISBN978-80-7371-058-3 (vázáno) : Kč 139.00
    EditionDvojjazyčné čtení česko-anglické
    Ser.statement/add.entry Dvojjazyčné čtení česko-anglické
    Par.titleJourney to the centre of the Earth
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech * English
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.