Number of the records: 1  

Internetový marketing

  1. SignaturaN62913; 658 (JAN)
    Author Janouch, Viktor, 1961- (Author)
    Title statementInternetový marketing / Viktor Janouch
    Edition statement2. vydání
    PublicationBrno : Computer Press, 2014
    Phys.des.376 stran : ilustrace ; 23 cm
    Copy count1, currently available 0
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000624662Ústřední knihovnaVolný výběrvypůjčený (until 17.05.2024)
    Internetový marketing
    Subj. Headings internetový marketing
    internetová reklama
    marketingová komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:004.738.5
    659.19
    658.8:316.77
    DatabaseKnihy
    AnnotationZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords. Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: Reklama na Internetu Marketingová komunikace Podpora prodeje Public Relations Přímý marketing Internetové komunikační prostředky Vyhodnocování marketingové komunikace. Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
    NoteObálkové podnázvy: Přilákejte návštěvníky a maximalizujete zisk : konkrétní tipy a rady odborníka, ...
    Dotisk 2. vydání
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno pro pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek a pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty
    ISBN978-80-251-4311-7 (brožováno) : Kč 399.00
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.