Number of the records: 1
Internetový marketing
Signatura N62913; 658 (JAN) Author Janouch, Viktor, 1961- (Author) Title statement Internetový marketing / Viktor Janouch Edition statement 2. vydání Publication Brno : Computer Press, 2014 Phys.des. 376 stran : ilustrace ; 23 cm Copy count 1, currently available 0 Track No. Location Sublocation Info 100000624662 Ústřední knihovna Volný výběr vypůjčený (until 11.11.2024) Subj. Headings internetový marketing internetová reklama marketingová komunikace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:004.738.5 659.19 658.8:316.77 Database Knihy Annotation Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords. Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: Reklama na Internetu Marketingová komunikace Podpora prodeje Public Relations Přímý marketing Internetové komunikační prostředky Vyhodnocování marketingové komunikace. Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. Note Obálkové podnázvy: Přilákejte návštěvníky a maximalizujete zisk : konkrétní tipy a rady odborníka, ...
Dotisk 2. vydáníObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno pro pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek a pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty ISBN 978-80-251-4311-7 (brožováno) : Kč 399.00 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1